duygu0666 Kızlar merhaba persembe günü betam 4366 cikmisti vajinal muaneden keseyi gördü dr karından da gözüktü fakat bebek yokdu salı günü gideceğim gözükürmu sizce
yildiz93 Ben 5 haftalıkken keseyi 7 haftalıkken bebeği gördüm ama 8 haftadan sonra bile görenler var geç oluşabiliyor eğer göremezseniz panik yapmayın diye söylüyorum