nur2424 en az 5 tane pozitif normal doğum,pozitif sezaryen,pozitif ssvd cart curt yazan kadın var onlar da mı referans olamıyor size🤣ayrıca diyelim ki dünyadaki herkesten fazla korkuyorsunuz eee? O zaman neden hamile kaldınız? Bu soru hoşunuza gitmedi değil mi? Demek ki korkunun ecele faydası yok,ayrıca hepimiz doğurduk bak bişey olmadı çok şükür,duanızı edip o günü bekleyeceksiniz.Acı çekerim diye korkuyorsanız da o kaçınılmaz maalesef,normal doğumda doğum esnasında,sezaryende doğum sonrasında 1 veya 2 gün sızınız oluyor sonra geçiyor:)