Rahim ağzını ölçtüler mi canım ? Benim o kadar ileri haftalarda değil ama 13 haftalıkken kanamam olmuştu iğne yapıp göndermişlerdi durunca. 17 haftalıkken baya yoğun oldu hemde doktor ultrasonla bakıp her şey yolunda dedikten hemen sonra toparlanırken oldu gözünün önünde ayakkabılarımın içi dolacak kadar yani altımdaki tayt ıslandı. O zaman anladılarki rahim ağzım kısalıyor. Yani benim sebebi buydu kanamamın. Daha sonra 3 günde bir iğne her gece fitil ve 33. Haftaya kadar yatarak doğum yaptım prematüre 1490 gr. Şuan 5 bucuk yasında kızım cok şükür