Bu halinizi kötü olarak görmeyin ne güzel işte bnm göbeğim daha yeni belli olmaya başladı 27+3 um bnmde boyum 170 çıkmaması sizin için daha avantaj çıktıktan sonra bazı şeylerde zorlaniyorsunuz ne kadar geç çıkarsa ve kilo almazsanız siniz için o kadar iyi