mor_menekse1 hayirlisi06 canım sen kontrole gitin mi bebeklerinin kilosu düşüktü sanırım endiseliydin noldu hersy yolunda mi
hayirlisi06 mor_menekse1 evet çok şükür almışlar 😍bebeklerin biri de baş aşağı olmuş öbürü de dönerse normal denicez ama bu saaten sonra zor gibi
mor_menekse1 hayirlisi06 hadi hayırlısı inşAllah sağlıkla gelsinler kaçar kilodlar şimdi bol bol dinlenin :)
hayirlisi06 mor_menekse1 2 dedi canım belki seninkine göre düşüktür ama bize iyi çünkü baya düşüktü öncekinden.. Seninki kaç seninki iyidir çünkü benden baya ileriydi bu arada 34 oluyoruz biz
mor_menekse1 hayirlisi06 ikişer kilolarsa masAllah gayet güzel benim tek gebelik ilklerin ikizdi 32+5 1970 Gr olmuş dün kntrole gitim sağlık olsun da önemli olan o
hayirlisi06 mor_menekse1 evet mașș gayet güzel senide canım. Bizim hafta biraz ileri ondan galiba 34 oluyoruz inşallah