salihaaras benim de böyle ya taa 20lerin başından beri şimdi 34.haftamdayım hala böyle. 25.haftamda su mu sızıyor acaba diye gitmiştim turnusol ped ile kontrol etmişlerdi bebişin suyu değilmiş. sürüntü almışlardı tahlil için, mantar çıktı,q sonra fitil vermişlerdi o sıra rahatlamıştım ama devam ediyor yine ama eskisi gibi yoğun değil. geçen hafta da kan idrar baktırdım normal dedi akıntı gebelik döneminde artar zaten dedi doktor. siz de yine bi turnusol ped ile kontrol rica edebilirsiniz ne olur ne olmaz