Oğlum 4 buçuk yaşında. Hamilelik planlıyorum martta spiralimi çıkartmayı düşünüyorum. Spiralden sonra hamile kalma süreci nasıl oluyor adet düzensizliği falan oluyor mu? İlk oğlumdan önce pco vardı ama doğumdan sonra gitmiş bu yaz kontrol ettirdim pco yok dedi doktor. Bir oğlum var inşallah bir de kızım olur. İki meyveyi de tatmak istiyorum. Şuanda rahatlığa çok alıştım acaba 2. Olursa nasıl olur merak ediyorum. Ve inşallah mayıs gibi hamile kalsam ne güzel olur allahtan hayırlı sağlıklı sihhatli bir evlat istiyorum isteyen herkesede nasip olsun inşallah ❤️