Ozlemsvr Merhaba hanımlar. 38+5 haftalık hamileyim. Sabah böyle idrar gibi bir sızıntı geldi su şeklinde ama idrar değil kontrol ettim. bir de yani alt bölgemden geldi su o yuzden idrar olamaz. Çamaşırım ıslandı biraz. Sizce neden olabilir fikri olanlar paylaşabilir mi?
Polo Ozlemsvr hemşire ve ebe deilim ama anlattığın bence su gelmesi sızıntı şeklinde Bir arkadasım daha yeni söyledi Dr u ona ped vermiş. Su gelirse o ped renk deiştirip mor oluyormuş Bi araştır istersen, o pedi kullan.
Bahar54 Ozlemsvr dogumunuz yakin, sizinti seklinde suyunuz geliyor muhtemelen. Eczanelerde bunun icin pedler satiliyor alip camasiriniza koyun rengi degisirse gelen sivi bebegin suyudur :) ama en dogrusu yarin bi doktora gidin ne olur ne olmaz :)
meermaaiid Ozlemsvr Bana çatlama gibi gelmedi ama eğer çatlamaysa muhakkak taze ilişki öneriliyor önemli olan çatladığı gibi yumurta canlıyken yapmak çatlatma iğnesin de bile çatladıktan sonraya hemen ilişki veriyorlar evet bi gün önceden hazır bekliyor sperm canlı kalıyor 3-5 gün ama yine de çatlama önemli bence✨💖
Ozlemsvr Polo Bu arada sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Ama ebelere daha iyi bilir diye ondan böyle bir başlık attım 😊
Ozlemsvr Bahar54 canim kayınvalidemlerdeyim burada bi yere çıkamıyorum pedi de aldırabileceğim kimse yok etrafımdakiler hep erkek.. Zaten kontrolüm var salı günü gidicem. Ve dedigin gibi sızıntı.. Gittiğimde alırım da inşallah bulursam.😊 Doğumun yakın dediniz ya emin mısınız tanık mi oldunu kendiniz mi yaşadınız.?
Polo Ozlemsvr bende o söyleyince şaşırdım :)) Ne güzel bişe valla :) Alıp denemelisin Kaynanangilde de olsan, valla durumum özel hiiiiiç utanmazdım, kayınbaba mı kayınçomu kocamı ya da birini şimdi nöbetçi eczane yollar aldırırdım 😀 Ayıp deil yani. Utancak bişe yok
Polo Ozlemsvr çekinme. Böyle şeylerden utanma olmaz Seni ozaamn eczaneyw götürsünler sen eczaneden kendin al. Madem ordasın , özelde durumun var. Asla utanılcak birşey deil