Kızlar nasılsıniz ben 36 +4 üm 1 2 haftadır gece ağrılarım çok oluyor sizde durum nasıl gün aldinizmi ben sezaryen olacağım için daha beli değil salı günü gideceğim doktora ilk doğumda 37 + 3 günlüken sezaryen olmuştum makat geliş yüzünden sizce hangi güne verir sezaryen gününü