Nesli1313
Bende çift rahimliyim bugün 30+4 teyim doğum tarihim 12 Şubat görünüyor ama en geç Ocak sonu sezeryan ile doğuracam, hamileliğiniz nasıl gidiyor? Bebek hareketleri nasıl? Benim bebek makat pozisyonda hep dik duruyor yavrum hiç dönemiyor yeri dar diye düşünüyorum çok hareketli de değil, hareketleri zayıf. Bazen beni çok korkutuyor.