Dilarasal2201 2 aralıkta Ovitrelle vuruldum göğüs ucu hassasiyetim var akıntım fazla Miğdem bulanıyor kasıklarım ağrıyor ve ara ara göbeğime kadar ağrı oluyor hiç bu durumu yaşayan oldu mu ilk defa denedim de pek bilgim yok
leventakturk Dilarasal2201 ben 5 aralıkta vuruldum mide bulantısı özellikle açken ve sıcak basması var benim ağrım şimdilik yok
K-1997 Dilarasal2201 aynı şeyler yaşıyoruz sadece bugün göğüs sızım geçti benim de 2 Aralık iğne günümdü ama mide bulantım çok fazla
Ebru_Bahar_27 Dilarasal2201 bende 26 kasımda vuruldum hala bulantım geçmedi iğnenin etkisi uzunmu sürdü acaba bende
Sudesahin_23 K-1997 merhaba siz iğne ile mi hamile kaldınız sanırsam ikizmiş kaçıncı denemede acaba birde ne zaman öğrendiniz :)
K-1997 Sudesahin_23 5 kere iğne yaptırdım 4 ünde gebelik elde ettim 2 si kürtaj oldu biri kimyasal işte şimdi tekrar bu sefer ikizlere hamileyim çok şükür ilk defa kalp atışları duydum 🙏 7. Günde itibaren hep kaset test yaptım trendyoldan toplu alıyordum 10. Gün negatif gördüm 12. Gün silik çizgi gördüm 14. Gün kan verdim hep pozitifti
Sudesahin_23 K-1997 benim de bugün 7.günüm test yapiyim dedim iki çizgi çıktı ama iğnedendie dimi ya :(((