Sulemka Doktorumla ilgili içime sinmeyen bir şeyler var. İlgisi ve enerjisi bana iyi gelmiyor ama 25. Haftadayım. Bu haftadan sonra değişiklik yapan oldu mu
kurkmantosuzmadonna Sulemka evet yaptım. Hamileliği tek doktorla bitireceksiniz diye bir kural yok. İçinin rahat etmesi senin ve bebeğin için daha önemli.
Aleynaa8 Ben 22ydi sanırım yaptığımda - kendi doktorumda iyidi ama çok uzaktı - hiç pişman olmadım şimdiki doktorum çok tatlı çok sevecen güveniyorum - Bağ kuramadıysanız bırakın bence de
demetov Ben ücretli izne çıktıktan sonra ailemin yanına geldim il değşştirdiğim için doktorum da değişti ama burdaki doktorum daha pozitiif ve beni rahatlatıyo