bus2109 Kızlar 12 haftalık ikizlere hamileyim ve dün gece başlayan grip var boğaz kuruluğu burun akıntısı baş ağrısı ve hafif halsizlik buna öneriniz nedir nasıl geçirebilirim yada hafifletebilirim bide diğer sorum ıhlamur içebilir miyim 🥲
ikosunbebisi bus2109 geçen ay bende böyleydim hastaneye gittim parol serum verdi ve başka bişey veremeyeceğini söyledi evde bol su ve az az ıhlamur vs içerek geçirdim çok geçmiş olsun 💐
Havin49_ bus2109 bende ikiz gebeyim bir hafta çok kötü oldum arada Parol içiyordum eşim sıcak su limon meyve suyu fln yapıyordu hiç fayda etmedi gittim kanımda yüksek enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi üç günlük onun üstüne kendime geldim yoksa çok kötüydüm
erdgrhnd Ben 38 hafta ,doğum yakın aynı şekilim şuan çok fenayım. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin. Tereyağ kızdırıp içine pekmez . Günlük bir fincan ıhlamur yada kuşburnu zararı yok diye biliyorum.
bus2109 ikosunbebisi ikosunbebisi parol bende de var içtim ilacını başım ağırdığı için o biraz etki yaptı gibi inşallah bende bir an önce düzelirim ya çok zor uyuyamıyorum burun tıkanıklığı yüzünden hamilelikte hastalık cidden çok zormuş Allah yardımcımız olsun 🥲
bus2109 Havin49_ mesajınızı görmemişim 🤭 cumartesiden beri hastayım bugün 5. Gün ama dün ve bugün daha iyiyim çok şükür sanırım toparlanmaya başladım sağlık ocağına gittim hiç bir ilaç vermedi hastaneye gitmek istemedim kendi kadın doğum doktorumu aradım o da grinTuss diye bitkisel bazlı bir öksürük şurubu önerdi zararlı olmadığını söyledi onu içiyorum çok şükür öksürükte minimuma indi umarım bende bir an evvel toparlanırım ☺️