AuraMomB aminn çok geçmiş olsun 🙏🏼 benim de aynı şekilde 2 tane kalp durması sonucu kaybımız oldu. Tüm stresimiz bu yüzden, allah bir daha yaşatmasın. Tek dileğim her yönden sağlıklı dünyaya getirip kucağımıza alabilmek.. bizler için ekstra zorlu geçiyor süreç maalesef 😔 herşeye katlanırım yeter ki yolunda olsun ne diyelim 🧿 iyi dilekleriniz için, sohbetiniz için de çok teşekkür ederim iyi geldiniz 🥰