teraziela şuan için yok canım 11 şubatta 9. Ayımızda kızımızı kaybettik 😞 sezeryan oldum içi dikişlerim çok taze o yüzden
Mesela oğlumla ve kızım var aralarında 23 ay var ama kızıma hamileyken iç dikişlerim patlamaya başlamıştı nst de sancı çıkmıyordu ama ben ağrı hissediyordum doğuma alındım iç dikişlerim patlamaya başlamış o yüzden ağrım olmuş