Kızlar bebegım kollarını tutmadan derın uykuya gecmıyor gecsede hemen uyanıyor gozlerını yuzunu kasıyıp kendını zorla uyandırıyor ama kundak yaparsam uzun uyuyor kımı yerde zararlı 3aydan sonrası fılan dıyor ama benımkı 4aylık ne yapsam bılemedım önerisi olan