Asla amacım sizi korkutmak değil ama bu şekilde bebeğimi kaybettim ben bence hemen gitsen sizin için daha iyi ardından yine hamileyim hamdolsun yine aynı şeyi yaşadım ama bu kez erken davrandım fitil iğne hap şeklinde ilerleyip riskli sürecim atlattım çok şükür lütfen sende imkanın varsa hemen git acile veya sabah ha her olan kanama kötü diye yorumlamak doğru olmaz öncesi öyle oldu ikinci hamilieğimde tekrar düzeldim çok şükür sende tedbir amaçlı bir muayene ol istersen rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🤲