salihaci aynı durumdayız canm asla bsey yiyemiyorum 11 haftandayım 6. Haftamdan beri bir fiil kusuyorjm son zamanlarda günde 2 3 e çıktı sürekli öğürme hissi safra kusuyordum hep şimdi yediğimde çıkıyor 😢 kg verdim halsizlik yorgunluk.. prilamı akşam uyumadan önce 2 tam içiyorum bazen öyle kötü olıyorm ki gündüzleri de 2 tsne alıyorum. Vallahi ben bu ara çareyi sabah büyük bi bardak su içip kusmakta buluyorm safra mide asidi vs çıkınca bi tık rahatlama geliyo gibi en azından yediğimı çıkarmıyorum . Gün içinde maden suyu içiyorum afedersin geğirme yaptığı için asiti sanki mide asidimi alıyo gibi geliyo bu ara bana o iyi geldi. Sabahları uyandığım gibi minik bi kurabiye yiyorum ben oda bi ısırık yani 😂 yiyemiyorm ; kahvaltıya kadar açlık hisside bulantı bence vallahi herşeyi denedim hiç bsey etki etmiyo gerçekten hayat kalitem düştü çocuğum var 2,5 yaşında ona kahvaltı yaptırmak yemek hazırlamak bile çok zorluyor üzülüyorm