Ftmn123- benim adetim düzensiz ben 30 döngüyü baz alarak son 7 gün kala her gün Awox test yaptım çıkmadı 30 güne 1 gün kala sabah yapmadım çıkmıyor diye sonra 3:30 gibi yaptım öğleden sonra silik çıktı başka testler yaptım onlarda da çıktı kan verdim 5,42 çıktı yeni yerleşmiş galiba bugün de kan verdim 11,35 çıktı 2 güne bir takip edeceğiz doktorum iyice tutunsun diye de progestan başladı