Güzel anneler Merhaba gebeliğiniz nasıl gidiyor biraz sohbet etsek biz 29+1 haftalık olduk bu benim 3 cü gebeliğim ilki 22 haftalık erken doğum ile kaybettim şimdi 8 yaşında kızım var şimdi tekrar bir kızımız olacak inşallah nasıl geçiyor hamilelik benim ara ara makata çok baskı hissediyorum normal mi acaba bide bugün afedersiniz wc de biraz kanamam oldu kontrol ettim makattan dı eminim doğumdan sonra hemoroid oldu bende ama böyle kanamalı ilk defa başıma geldi yaşayanınız var mı tedirgin oldum biraz 2 hafta sonra kontrolüm var hastaneye gitmedim o yüzden