Helink Papatya-18 36.haftamdayım aktif araç kullanıyorum hiç bir sıkıntı da yasamadım bence tam zamanı bebeğiniz olduğunda zor olur öğrenmek almak doğuma kadar halledin bence
papatyakokulugece Papatya-18 olur boşver arabayı evinde otur sen çayını demle piskevitini koy tabağına bide tv miss 🤌otur sogukta fittir fittir gezme
Maheste Papatya-18 ben 1.5 aylık gebeyken yazılıp almıştım şahsen doktorada sormamıştım bir sıkıntıda olmadı şükür
nyra Papatya-18 hiç bir sakıncası olmaz, tabi dr unuzdan onay alın bence yine de. Ben ehliyetimi 4-5 aylık hamile iken almıştım hiç tecrübem yoktu derslere de pek katılamamıştım tek seferde geçtim