Hgmom1 deterjanı siveno aldım bebeğim 17 günlük leke çıkarmada çok başarılı 😅 kokusu da ıslakken var ama kuruyunca hiçbirşey kalmıyor. Şampuan, pişk kremi, losyon mustela aldım doktorumun da önerisi ile çok memnunum oğlumda iki yaşına gelene kadar mustela kullanmıştık. Bebek yağı almadım çünkü vücut pigmentini bozuyormuş diye duydum artık önerilmiyor her duş sonrası losyonunu sürüyorum pamuk gibi oluyor 🤗