Progestan ve oksapar kullanıyorum. Kanama yok ama desteklemek için doktorum kullanmamı istedi. Bir kaç gündür kasık bel ağrılarım durdu, göğüs hassasiyetim var. Komple tüm belirtiler kayboldu gibi. 5+6dayım. Bu dönemde bunu yaşayan oldu mu ya da Progestan sebepli olabilir mi beni aydınlatır mısınız?