Bububu edannnnur 25+4w ikiz 10 gündür serklajlı bir gebe olarak bel ağrısı çok kötü. Oturmayı özledim. İnşallah çektiğimiz cefanın sefasını sürmek nasip olur.. Çok kritik haftalardayım biraz sabretmemiz gerekiyor benimde, bebekleriminde 🥹
serapasil23 edannnnur ayyy 24+5 im korkuyla geçiyor. Bir an önce bitse de kurtulsak. Fink Fink gezip yerimde durmayacagim
fb9706 serapasil23 ilk hedef 28di sonra 30 32 derken doktor artık gezmeme izin verdi ama bu sefer de ben ağırlaştım gezemiyorum yoruluyorum hemen 🥲
salihaaras 27+2 kasık ağrımlarım ve karnımda sertleşme dikiş yerimde sızılarım var evde yavastan iş yapmaya basladım 20. Haftamda atıldı ınsallah hepimiz zamanında sahlıcakla kucagımıza alabiliriz 🙏🏻🌸