sudeli4 bütçeden değil de şuan detaylı düşünecek vaktim yok, aslında bebek ayakkabısı düşünmüştüm 1 yaşlarında giyebileceği. Özel isim falan da yazıyolar çok hoşuma gitti başka bi arkadaşıma almıştım. Ama 0.25 gram altın da çok mantıklı değil mi hediyelik olaraktan