Elsanur Nefes alamıyorum kızlar bebek çok yukarıda oturuyorum yatıyorum bir şey yiyemiyorum ya kaburgalarımın altında sanki hiç değilim nabzım yükseliyor
elfgkce- Elsanur benim de öyle kalbim çarpıyor gibi oluyor onunda yeri mi daralıyor anlamıyorum hareketleri kısıtlandı 32 girince
babygirl02 Elsanur akşam yemeğinden sonra nefes almakta zorlanıyorum hiç bişey yiyesim yok birde bogazım çok kötü takıntı hissi var
Elsanur elfgkce- evet hareketlerini hissediyorum ama eskisi gibi tekme atmıyor dönme gerilme karnım çatlayacak sanki
Mervedeniz10 Aynı durumdayım 32 hafta nefes alamıyorum kalbim sıkışıyo nabız 110 a çıkıyor artık ağlayıp doktoru aradım alın artık bebeği ölücekmişim gibi hissediyorum diye baygınlık geçiriyorum bunun çözümü ne bilmiyorum ama benim artık gücüm kalmadı
Elsanur Mervedeniz10 bende aynı şekil. Nefesi hızlı aldığım için kalbim çok hızlı atıyor bayılacak gibiyim her an taşıyamıyorum. Sanki çok kilolumuş gibi daha 1 haftada geriden geliyor b*klu