Oznurozkatarr benim kanamam 21 gün sürmüştü canım bu süreçte rahim kendini topluyor, iç organların eski yerlerine dönüyor sancılı yorucu bir süreç maalesef. Bu süreçte üşütmemeye karnını korse ya da şal ile sarmaya çalış ki hem toparlanman kolay olsun hem hareket etmen kolay olsun 🤍🤍