Sultansultis ilk oğlumu Kasım’da doğum yapmıştım hastane zaten sıcak oluyor birde gelip kanamayı kontrol ediyorlar normalde olsa sezeryanda olsa dikiş oluyor esortman ni sıyırmak zor oluyor birde uzanırken elbiseyi sıyırıyorsun kanda bulasmiyor tabi tercih meselesi ben öyle rahat etmiştim