Ezgikiran 20+5 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini hergün hissediyordum ancak dünden beri çok az hareket ediyor ve sanki daha güçsüz vuruyor sizde de böyle oldu mu
Saadetokan Ezgikiran bende 20 +4 deyim aynı sekilde normalde dışardan gorurdum hareketlerini Baya guçlü vuruyordu Şimdi iki gundur azaldı bı vuruyor gidiyor
Deletedmom277 Ezgikiran Daha çok küçük şiddetli bir hareket hissedemezsiniz zaten ara ara hareket olmayabilir dediğim gibi daha çok yeni yeni hareketi hissediyorsunuz
Ezgikiran Saadetokan evet benimde öyle iki gündür bi vuruyor gidiyor dediğiniz gibi ve vurması da sanki öncekine göre daha güçsüz geldi endişelendim