Papatyam7134 smyrgkc herhangi bir belirtiniz var mı ? Benim gece adet sancısı gibi sancım oluyor sabah kalkınca geçiyor gün içinde ara ara karnım çok gergin oluyor
Papatyam7134 smyrgkc benimde öyle kanalda değil öyle çok baskı hissetmiyorum 😅 ilk gebeliğim bakalım heyecanla bekliyorum
Begonvil15 39+1 im henüz bir şey yok :) yürüyüş, egzersiz hurma, vs yapıyorum. Yarın dr kontrolüm var eğer suyumda azalma olursa Dr yatış verebilecegini söyledi bakalım
2030ilra- 39+1 im tık yok sadece yorulunca falan ağrı kasılma oluyor ama sancı vs yok nst de çıkmıyor 🫤