burcuznp Tüp bebek için yumurtam toplandı. 6.gune iki tane embriyom geldi blast oldu denildi Ama doktor düşük kalite dedi C ymis sanırım İkisini de transfer edecekler Sizce bu kalite çok önemli mi acaba Tutar mı sizce