bebek308_ 26 haftadan beri belirli saatlerde başdönmem var elim ayağım boşalıyor halsizleşiyorum acile gitim üst üste tansyon düşüklüğü dediler serum verip tansyonu ölçüp gönderiyorlar anlamadımyaa
Kubukk 28 haftalık hamileyim hamile oldugumdan beri yaşıyorum bu durumu sürekli düşüyor tansiyonum ama doktorlar gebelikte yüksek tansiyondan korkarız diyorlar. Bol su , biraz tuzlu yiyeceksin :)
Eslk Bende 25+3 teyim aynı durum oluyor düşük tansiyon Dr normal yüksek olmasın da dedi düşüyor diye tuzlu yeme ama dedi
bebek308_ Eslk vala cnm dediğim gibi anlamıyorum bi korkuyla acile gidiyorum serum yiyip kendime geliyorum 😂😂