elo50 merhaba. Geçen hafta kontrolüm vardı doktor hiçbir şey demedi. Ben bahsettim kist var demiştiniz bakar mısınız diye baktı çok küçük tek tarağında var sıkıntı yaratmaz dedi. Her zaman ki gittiğim doktor söyledi. Yani kist küçülmüş riskli görmedi çok şükür çoğu Bebek’te görülen ilerde kaybolan kistlerden çıktı diğer kontrolümde tekrar bakacak