Elfksogl haklısın katılıyorum aslında rakamlarımız henüz küçük olduğu için doktorların bir çoğu önemsemiyor benim doktorum yıllardır gittiğim için şuan herşey yolunda olduğunu söyledi düşünki seninle aynı gittiğimiz için bu senin içinde geçerli diye düşünüyorum sende içini ferah tut taabiki seve seve haberdar ederim her bir gelişmede benim tahminim bizim keseler ayın 18 i gibi daha net gözükür ayın 25 gibide kalp atışını duyarız inşallah