asyanur2134 normaldir o ya ben ilk öğrenince baya heyecanlandım ondan sonra da artık baya bir hamilelik psikolojisine girdim ve hemen mide bulantısı vs başlamıştı ama şu anda 2. trimestırımı da bitirmek üzereyim ve baya alıştım bu duruma ama sadece anlık değişen hormonlara alışamadım 🥲🥲 bir de hareket edince çok seviniyorum benimle konuşuyormuş gibi hissediyorum 🙃🙃