Ekim sonu düsük yaptım en son 24 kasımda betam 2 cıktı. Rahmimde temizlenme vs olmuş. 2.3 gündür regl olcak gibiyim akıntım arttı ama kırık beyaz yogun ıslak değil, ben tekrar hamile kalmış olabilirmiyim? Böyle hamile kalan varsa belirtiler nelerdi yazabilirmisiniz