Merhaba herkese,
Şuan 34+3 haftalık hamileyim. Baş aşağı durumda şuan. tabi herşey değişebilir ama kendimi her ihtimale de hazır tutmak istiyorum. 5 senedir hemeroidim var. 5 sene önce ameliyat durumuna gelip sonra vazgectim ve ilacla iyilestim. Sonrasında ara ara ağrısız kanamalar oldu. En son hamileyken ağrılı tekrarladı. Beslenme ve krem ile düzelttim.
Doktoruma belirttim durumu. Daha sonra doğum kaynaklı zorlama nedeniyle gaz kaçırma vb durumları olursa riske atmayalım biraz bekleyelim o gǔn gelince bakalim vs dedi.
Aranızda bu şekilde olup normal doğum yapan var mı? Bu ıkınmalar da popişe baskı ne kadar oluyor?