Zumruduanka160 Şuanlik ozaman senin Sezeryan. Valla varya orası nasıl 10 cm açıklik oluyor hala anlamış değilim ama bebeğin oradan çıkması en kolay şey varya. Ağrı evet fazla oluyor dayanılıyor ama şoyle birşey var bazı kişilerin ağrısı kısa sürüyor…. Benim ilk doğumun ağrisi uzun sürdü oda benim hatam erken gittim hastaneye,oradaki anne adaylarını duyunca gerilmiştim😅 ama 2.cok kolaydı açilmam hızlı ilerlediği için ağrı kısa sürdü(birde oğlum iri bebekti ben onu atlatdiysam bence bunu da atlatirim 😅 inşallah ( Bende vajinal kesim de var☺️) bunda da kesi atılıcak mecbur o beni tedirgin ediyor çünkü dikiş atıldigi anı sevmiyorum
İster sezeryan ister vajinal doğum ikiside zor aslında..