Kızlar merhaba. 2 ay önce sezaryen doğum yaptım. 18 kilo almıştım toplamda. Doğumdan sonra 10 kilosu gitti. Fakat 8 kilo kaldı göbek ve basen olarak. Bu durumda olan var mı? 2 ay için normal mi yoksa kalır mı sizce bu kilolar? Spor da yapıyorum bi türlü -1 i bile göremiyorum tartıda.