edannnnur Selam herkese iştahım aşırı kapandı pek yemek yiyemiyorum sizde oldu mu bu zorla besleniyorum
hilal858_ edannnnur Ara ara banada oluyor sinir oluyorum 😅sonra anneme gidiyorum yiyiyorum şükür annem yakınım da…Bazen kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum.29+4 deyim. +9 kilo aldım 😳
Havin49_ edannnnur hamileliğim başından beri iştahsızım hala da iştahsızım 26 haftalık olcam 2 gün sonra ikiz bide yemek yiyemediğim için benekler de kilo almıyor
Fuunndaaa edannnnur bende aynı durumdayım 25 haftalık olduk yiyemiyorum üstelik gebelik şekeri var ikiz bebek bekliyorum 4. Kilo aldım beslenmem Kısıtlı olduğu için kilo bile veriyorum