mavi123_ tokluğun etkisi olabilir evet ama zaten çok yüksek çıkmamış doktorda bir şey yok demiş bence kafana takılacak bir şey yok tok verince benimde bütün değerlerim saçam sapan yüksek çıkmıştı niye böyle demiştim ama aç karınla tekrarldığımda hepsi referans aralığındaydı yani kan vermeye giderken aç olman gereken değerler var mesela bunlar işte tam kan sayımı, kolesterol vb