Melisanaz benim hikayem biraz korkutucu ama şimdilik iyiyiz hamdolsun benimde kanamam oldu 3 gün yattım hastanede 13. Haftamdaydım daha plesanta previa dediler suyun azalmış dediler genetik test istedi doktor pıhtılaşma çıktı iğne kullanıyorum 4 haftadır kırmızı kanı sadece 2 gün gördüm ama şuan 22. Haftamdayım 21. Haftamda beyaz akıntıyı gördüm çok şükür ama doktorum yatıcaksın dedi 24. Haftada tekrar randevum var yani biraz zor korkulu bir süreç ama hakkımızda hayırlısı inşallah iyleşirsin hemen bir doç. Yada prof gitsen daha 👍🏻