aylin_26 Ben 7 haftalık hamileyim ilk bebeğim doktorum kalp atısını dinlicez dedi bu hafta kontrolüm var ama korkuyorum inşallah bi sorun çıkmaz benim gibi olan var mı
zeyar23 Gebeliğim 7+3 bulantılarım var iki haftadır sabahları özellikle hamileliklerşm iyi geçerdi ama bunda biraz sarsıldım gibi
melikeetanrvrdi sugunes ben de 7+1im ilk zamanlar karın ağrım oluyordu kabızlık yaşıyordum bu aralar sadece ayakta kaldığımda bel ağrısı yaşıyorum başka bir belirti yok