Benimde plasenta previaydı 29 -31-33 de hafif lekelenme kanamam oldu previada oluyor sıkıntı yapmayın sıkıntılı olan aşırı kanama olması erken doğuma sebep oluyor bunun olmaması için bol istirahat özellikle 30.haftadan sonra yatak istirahatı tuvalet dışında ayağa kalkmayın rapor alın ben 37+3 de planlı sezeryan yaptım bebeğim 3250 gram doğdu ameliyat normal sezeyan gibiydi içinizi rahat tutun her doktor gözünüzü korkutacak şeyler söyleyebilir ama dikkat ederseniz demir takviyesi alırsanız iyi beslenir doğumu başlatacak yiyecekler hareketler yapmazsanız 37-38 de normal sezeyan doğum olabilir pozitif olun stres erken doğumu kanamayı tetikliyor bol bol dua edin