Salmanc Yok o post bana ait değildi,görmedim de zaten.
Fakat kendimi normale endekslemedim sezeryana karşı değilim sadece bahane ettiği şey benim kilom ve bunun içinde sezeryan yapmak istemesi pek iç açıcı değil,bunu kime söylesem öyle şeymi olur zaten bebek en az 2-3 kilo arası oluyor nasıl olacak diyor adam bana 3-4 kilo ile normal doğum yaptıracaktım şuan bildiğin olmaz diyor niye anormal olan benmiyim yani her hamile kilo alıyor ve 66yla hamile kaldım,üzerine de 30-40 kilo almadım ideal hamilelikte alınacak kiloyu aldım.Ben çocuğun renkli ultrasyon çıktısını istiyorum son 2 gitmeme o siyah beyaz bile vermiyor,250 tl alıyor 10 dakika da geçiştiriyor,ilk başlarda böyle değildi ve benim bebeğimin beyninde kist olduğunu söyledi ben araştırdım falan baktı ben sürekli araştırıyorum 2 hafta sonra gel dedi gittim ne yedin ne içtin geçmiş dedi doktor bu yani ☺️ Tıp okumuş bir insanın bu şekilde davranması soru işareti bırakıyor kafamda yoksa sezeryandan dolayı değil,artık sadece işin maddi boyutuyla ilgilendiği için beni aydınlatmadığı için istiyorum yoksa tabiki de normal doğumda da risk,sıkıntı olabileceğini biliyorum biizm için hayırlısı ne ise o olsun ama maddiyat gözüyle bakmayacak bir doktor olsun istiyorum açıkçası