10+3 olduk 😍 kanamalı bi gebelik geçiriyorum bebek gayet iyi kanama alanı vardı ondan dolayı oluyormuş progestan kullanıyorum. 3. Gebeliğim çok şükür mide bulantım yok denecek kadar az rahat bi hamilelik geçiriyorum fakat çok acıkıyorum çok yemek yiyorum kendimi durduramıyorum karnım nerdeyse 5 aylık gibi bi topu alıp direk koydular sanki karnıma 😂 benim gibi olan varmı böyle giderse 9 ayı ben düşünemiyorum 🤦♀️