Sevcanesme Esra3820 bende kontrollere gidecem Hümaya sizce hangi doktor iyi bayan olarak tavsiye edeceğiniz
Esra3820 Sevcanesme ben suat beye gidiyordum ama bugün hümeyra hanımın eğitimi vardı ona katıldım çok memnun kaldım kararsızım şuan değiştirsem mi diye o yüzden sordum bende
Busracansev Sevcanesme cahite gitmesem ona giderim görümcem iki dogumunuda onda yaptı çok iyi yani hümada bayan doktor olarak en iyisi bence canım git bi memnun kalmazsan bidaha gitmezsin
p_ozturk Esra3820 merhaba egitime bende katilacaktim ama malesef kismet olmadi neler yaptiniz verimli gecti mi ve daha sonra yine olacak mi bilginiz var mi acaba?
Esra3820 p_ozturk hastane çıkışı vardı Bi kaç ufak mini boy pişik kremi falan vardı baya verimliydi ben çok sevdim bir ay sonra olacakmış tekrar