Ben de 10. Haftadayım dün akşam benim de hafif bir kanamam oldu acile gittim doktor bebeğin kalp atışını dinletti keseyi gösterdi şimdilik bir sıkıntı yok şiddetli karın ağrısı olursa mutlaka geri gel yarın kendi doktoruna da kesin görün dedi 3 gündür kabızlık yaşıyordum dün tuvalete çıkmıştım o zorlamadan kaynaklı bile olabilir dedi doktor bugün tekrar gideceğim yazarım detayları allah şifa versin herkes sağlıkla kucağına alsın evladını