Ayseee34 arkadaşımla aynı anda aşılama yaptırmıştık, onun ki ikiz tutmuştu, tutmadı diye ağlamıştı, kan vermeyede sırf doktor istedi diye gitmişti, gram belirtisi yoktu gitmeyecekti, hatta şey demişti, diğer aylarda daha çok belirti yaşıyorum diye 😂 hiç bişey anlamadı