123bebek-21 eğer bebişin durumu iyiyse erteletin doktorunuzla konuşup en azından bi kaç gün daha inatçı öksürüğünüz balgamınız geçsin. Çünkü sezeryan sonrası öksürük ölüm gibi çok ağrılı oluyor. Öksürüğüde kuru dut kaynatıp içebilirsiniz hem doğum öncesi sütünüz gelmesini bile etkiler dut hem de inanılmaz iyi geliyor öksürüğe.